Obchodní podmínky

1. Objednávka zboží

Zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Aktuální ceny za dopravu lze ověřit v košíku ještě před odesláním objednávky.

2. Zrušení objednávky

Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pozdější zrušení objednávky je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka a za podmínek, které si vzájemně sjednají.

3. Balné a poštovné

Osobní odběr je zdarma, ale je možný jen po předchozí domluvě.

Česká republika:

  • Poštovné a balné při platbě předem 75 Kč.
  • Poštovné a balné při platbě při převzetí 85 až 125 Kč dle celkové objednávky.
  • Při platbě předem nad 1500 Kč poštovné zdarma.
  • Při platbě při převzetí nad 2000 Kč poštovné zdarma.

Česká republika - balík na poštu:

  • Poštovné a balné je podle hodnoty objednávky.
  • Cena se pohybuje od 10 Kč výše.
  • Čím vyšší cena objednávky, tím levnější poštovné.

Slovensko:

  • Poštovné a balné při platbě předem od 150 Kč (přibližně 5,93€ - záleží na kurzu).

4. Platba předem

Při platbě předem dodavatel předpokládá, že zákazník odešle platbu týž den, kdy vytvoří objednávku. Zákazník může odeslat platbu kdykoliv později, ale je vhodné aby v takovém případě informoval dodavatele s informací, kdy bude/byla platba provedena, ať už při objednávce nebo později např. emailem. Zákazník tak nemusí učinit, ale doba k odeslání se tak může prodloužit až na dvojnásobek.

5. Odeslání zboží

Objednané zboží bude dle provozních možností dodavatele odesláne v co nejkratší době, obvykle do 5 pracovních dnů.

6. Převzetí zboží

Zákazník nebo příjemce zboží je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.

Podpisem předávacího protokolu přepravce kupující stvrzuje, že zásilka byla dodána v pořádku a splňovala všechny podmínky. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty. Do doby zaplacení zboží je zboží majetkem prodávajícího.

7. Vrácení zboží

Kupující má právo vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. O vrácení zboží nás prosím informujte předem e-mailem, telefonicky, či písemně. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a nesmí jevit jakékoliv známky opotřebení.

Zboží zašlete v originálním obalu doporučeně na naši adresu. Přidejte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě. Je-li zboží v pořádku, okamžitě vám peníze odešleme. Peníze budou vráceny pouze za zboží, ne za poštovné.

8. Reklamace a záruka

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

V případě reklamace nás prosím informujte e-mailem, telefonicky, či písemně. Zboží zašlete doporučeně na naši adresu. Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu. Přidejte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.

9. Ochrana osobních údajů

Údaje o zákaznících a jejich objednávkách jsou shromažďovány kvůli zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a v neposlední řadě mohou tato data posloužit zákazníkům ke zpětné kontrole. Informace o nákupech nejsou poskytovány třetím stranám.

Pro vymazání vašich osobních údajů z naší databáze, zašlete prosím žádost o vymazání osobních údajů na adresu info@kartonmodels.cz. Vaše osobní údaje budou z databáze odstraněny, v případě dalšího nákupů budete muset vytvořit zcela nový zákaznický účet.